۱۰ دی ۱۳۹۴، ۸:۱۴

فرماندار قدس مطرح کرد:

راه اندازی بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهرقدس در دستور کار قرار دارد

راه اندازی بیمارستان ۶۰ تختخوابی شهرقدس در دستور کار قرار دارد

قدس-فرماندار قدس گفت:طرح ساخت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با امکانات مطلوب در این شهرستان وجود دارد که با توافقات صورت گرفته، مقرر شده با مشارکت و همکاری تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گیرد.

حسین کاغذلو فرماندارقدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی در این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس از نمونه طرح های تعریف شده ای است که با افتتاح آن، تا حدودی مشکلات و کمبودهای موجود در این عرصه رفع می شود.

وی افزود: در حال حاضر یک بیمارستان ۶۰ تختخوابی صحرایی در قدس وجود دارد که مالکیت آن با فرمانداری است.

فرماندار قدس عنوان کرد: امکانات موجود، ظرفیت فوق العاده ای است که با بهره برداری از آن، خدمات بهداشتی و درمانی را با ارتقای کمی وکیفی هر چه بیشتری همراه خواهد ساخت.

کاغذلو گفت:در همین ارتباط رایزنی ها و مذاکراتی با تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته تا نسبت به بهره برداری از این پروژه اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی افزود:طبق بررسی ها و محاسبات انجام شده، ارزش ریالی این پروژه ۳۰ میلیارد تومان است که آماده سازی آن می تواند در مواقع بحرانی واضطراری بسیار راهگشا واقع شود.

فرماندار قدس یادآور شد:مجموعه استانداری تهران نیز با جدیت این طرح را مدنظر قرار داده و امیدواریم با بهره برداری از آن، پاسخ هر چه شایسته تری به مطالبات به حق مردم ساکن در این شهرستان داده شود.

کد خبر 3013504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha